Label Cloud

Revell - Trace Mineral Drops


Trace Mineral Drops - 2 oz
Code: TM-1
Prices : RM30.00 W.M. RM33.00 E.M.

Trace Mineral Drops - 4 oz
Code: TM-1A
Prices : RM54.00 W.M. RM59.40 E.M.


The Most Powerful, Natural, Health Giving, Trace Minerals In the World...

The balance trace minerals formula

Concentrace® Trace Mineral Drops is a low sodium and balanced health mineral supplement. Minerals and trace minerals are the catalysts for all the vitamins and other nutrients your body uses for developing and maintaining good health. Concentrace® captures the perfect balance of those minerals. Using Concentrace® every day (mix with juice, food or remineralise purified water will help conduct and generate your body's entire electrical system.

Why is Concentrace® so beneficial? Coming from the Great Salt Lake, Concentrace® contains the minerals in a balanced ratio to serve the body's needs. A natural process, i.e. solar evaporation, is used to remove sodium.

Rumusan mineral surih yang seimbang

Titisan mineral surih ® yang rendah garam adalah rumusan mineral yang seimbang yang ada di pasaran. Mineral adalah pemangkin bagi semua vitamin dan lath-lain nutrien digunakan dalam badan untuk membina dan memelihara kesihatan yang balk. ® merangkumi keseimbangan mineral. Menggunakan ® setiap hari ldicampurkan dengan jus, makanan atau menambahkan mineral dalam air bertapis) akan membantu mengalirkan dan menjanakan seluruh sistem elektrik dalam badan.

Mengapa ® amat memanfaatkan? Diambil dari tasik Great Salt Lake, is mengandungi barisan mineral dalam kadar seimbang untuk keperluan badan. Proses semulajadi iaitu sejatan secara solar untuk menyingkirkan kandungan garam (sodium) digunakan.

100% NATURAL (BUKAN MAN-MADE) BUKAN UBAT, TETAPI ZAT ASAS SESUAI UNTUK SEMUA PERINGKATUMUR DISAHKAN HALAL (IFANCA) dan disahkan Kementerian Kesihatan Malaysia bahawa ianya adalah zat asas dan bukan ubat.

0 comments:

 
© free template by anjunglarik