Label Cloud

nak sukan daaa......

Assalamulaikum w.b.t;

salam 1Malaysia...

semenjak dua menjak ni mmg sibuk skit laa.....
sbb kat skul, sukan dah nak mula... this week start sukantara...
suma org kena involved... hahaha.. semalam start .. saya ni jaga lempar cakera...
panas giler tawww... rasa cam nak terbakar je muka comel lote nih... kekeke....
balik umah .. letih giler... nak p pasar malam.. irfan plak tanak... dia kata tak nak makan apa2.. huhuhu.. terpaksa ler keluarkan apa yg ada dlm aisbox tu... kwang...kwang.. kwang... udah ler ummi dia ni dah kena penyakit M....

oo ada yg buat saya happy semalam...
dalam jam 6 petang tu... masa saya tengah merilexkan diri... tiba2 irfan dok jerit2... uih... mula2 dah rasa cam panik daaa..,apa ler plak budak sorang ni buat... rupa2nya... abah dia balik... yeahhhhhhhhhh... hahaha.. ngan ummi dia skali bersorak happy.... balik plak tu bawa KFC... bestnyaaa.... so selamat ler .. tak yah masak...

then ari ni plak... masa amik irfan... dia dah janji nak tinggalkan B dia... waaa cam happy jer dengar.... tapi nya malam tadi... saya tengok dia cam gelisah jer.. tak bleh nak tidur... jam 10 dah baring2 nak temankan irfan tidur.. tapi dia tak tidur2 plak... masa jam 1.20pagi... saya terjga.. mata dok bulat lagi tengok TV... huhuhu.. gile2 nyer gelisah dia ooooo... tapi hati kena kuat... saya dok tanya dia jg.. nak B ke.. dia geleng kepala... ermmm... dlm ati mmg kasian.. tapi kena ler bg dia didikan kannn... huhuhu.. nak tengok ari ni apa jadi ngan dia... jommmm.....

wkey laa...
ari ni nampaknya lewat jg balik nih... sukan tara lagi... so kena bertugas lagi...
itam lagi muka lawa nih....

hehehe....

0 comments:

 
© free template by anjunglarik