Label Cloud

Sewing Class vs Xtra Class

Assalamulaikum w.b.t;

Salam 1Malaysia...

huhu.. ada le kat dua tiga ari tak berupdate blog nie. bz manjang je.. ngalahkan YB kata sepupuku sorang Angah.. cemana jadi YB nyer pun tatau..

last week.. we all dioffer untuk buat xtra class masa cuti nih.. hukallohhh..
minta mahap la yer.. mas coti tu saya balik kampung.. muahaha.. tiket free dah dapat ujung Mac ari tu.. so jangan maree ... hehe...
so terlepas ler saya untuk wat xtra class tu...

Then.. last week juga saya mendapat msg dari seorang member (Marya lalinggg) nak datang belajar menjahit ngan saya. huhu.. kannye tak sudi tapi memandangkan saya ni kalau boleh satu ari dalam 48jam tu kira ok la.. humangai.. kan main lagi ek.. ngalahkan YB lagi.. skali lagi teringat kat Angah. So dgn penuh takzim nye saya mohon maaf kat member tu, xplain la segala bagai xtvt saya sepanjang ari... mmg tak de masa... so saya suggest ler dia pegi belajar ngan member (bola_) saya yg sorang lagi.. tatau ler cemana.. sbb dia pun tak balas msg lagi.. huhu.. bz juga macik sorang ni... ermmm..

Mana nak wat kelas?? xtra class pun tak bleh bagi? hehe...
skg ni mmg bz skit la.. tak macam sebelum lower 6 tu datang. skg ni kena prepare juga skit.. sbb dah hampir separuh penggal tak ngajar P.Am kann... nanti karang ada ler plak cikgu bagi ajaran sesat.. kwang3x..

this coming week.. huhu tui ke english haku tu? ada banyak keja yg kena prepare..
minit mesyuarat tak di pos ke SKM lagi.. mana nak prepare paper work untuk HKS? huhu.. patut nyer keja tu dah siap lama dulu tapi ada aral yg melintang.. mana nak siap?? gerammmm... tul.. aishman... jgn mengeluh bah..

ok laa.. actually saya ni tengah mood nak balik kampung... tak sabar rasanya nak tunggu 6 hb Jun tu.. eee..

tapi sebelum balik tu..
saya kena siapkan langsir umah.. my mom suh buat..
sib bek ler dia tak minta paten segala bagai.. dia suka yg simple.. yeaa.... my mom sorang ni.. g pun kalau semua pompuan kat umah tu dah balik umah masing2.. sepa la yg nak urus umah tu nanti.. mama sorang juga kann... mungkin kerana mama kesayangan saya tu pun belum lagi terbuka hati nya nak nengok langir canggih.. hehehe... apa yang saya tau... dia kata rimas nengok langsir cenggitu.. hehehe...

woit... memalam ni cerah laa pula mata ni... mementang ler sok pun cuti ek..
tapi nak sambung keje laa pulakk... tu hahh... ada 5 pasang baju blum jahit... 4 pasang baju lom gunting.. aww...
relax....relaxxxx....

0 comments:

 
© free template by anjunglarik