Label Cloud

Hujung tahun yang bzz.....

Assalamulaikum w.b.t;
salam 1Malaysia..

Hujung tahun yang bzzz... memang bebtul bz... mana tak nya... masa ni lah, banyak jahitan yang nak disiapkan. Peh tu ada plak keja2 exam yang kena diselesaikan. Tahun ni mmg rasa cam tak dan je buat semua kerja. Walaupun berkurung dalam rumah tapi kerja tak pernah siap...
minggu ni saya harap dapat siapkan kerja2 exam tu..
pas tu 2 minggu lagi kena pula bertugas kat koop... ermm... mana nak cuti nya kan...

saya harap dapat ler curi masa dalam ujung2 minggu ni nak p bercuti bersama family.
tapi tu lah... nak cari masa tu kan main lagi payahnya..
last week (4-5hb)... cazen datang dari sabah... tapi yang sedey dan sadisnya... 2 hari tu juga saya ada mesyuarat kat rawang. so 2 hari cazen sefamily bersantai bersama ngan hubby jer. Hahaha.... ada ke patut kann... sib bek lah ada penyelamat nya tu.. kalau idokk... mana nak cari pemandu pelancong??? Thanks a lot my dear laling...
kasihan kat laling gue tu.. sbb dalam masa 3 hari drive tak henti2... dia tak mengeluh tapi penatnya.... saya pun tau... hehehe.. lagipun kan 2 ari tu saya pun drive sendiri p rawang sana tu... sejam wooo.... mana tak penat.... sbb jarang2 drive sebegitu jauh... kebas2 kaki nie.. hehehe...

this coming weekend plak... ari sabtu.. kena dok umah tak bleh p memana coz kena tunggu parcel yang very important... then ari ahad ni nak p tengok anak buat tu kat UKM.... ermm.. mana nak bawa dia p berjalan erkk??? Anyone bleh bagi suggestion tak???

next weekend plak... tatau lagi plan nyer cemana.... harap2 bleh p holiday kejap...
tapi kena siapkan keja2 yg tertangguh tu dulu..

pas siap keja2 exam.. baru bleh sambung jahit..
hahah.. apa laaa tailor ni kan... cam suka suki hati dia jer..
minta maaf ler kengkawan yer... ari tu kan wa dah cakap ujung tahun tak bleh nak amik tempahan tapi... tak sampai hati juga bah kannn...

wokey lahh... sepanjang cuti ni irfan kena p kelas agama... dalam 4 ari ni dia hanya p kelas seari je.. ari rabu ari tu..
ari isnin tu... dia lewat bangun pagi.. sbbnya dia bermain ngan sepupu dia Sheera... sampai jam 2 pagi kot... huhuhu... tahan btul mata dorang tu..
ari selasa... cuti maal hijrah...
ari rabu .. p kelas... balik dari kelas tu p giant kejap.... sbb beli barang skit.. sempat lagi c irfan mengepau ummi dia nie... beli ultraman menan dia...
ari khamis dia buat hal.. dah sampai kelas dia tanak masuk pulak.. puas ler ustazah dan ummi dia ni pujuk tapi dia tanak juga,.. last2 bawa dia balik.. yg paling saya geram,.. alasan dia tanak masuk kelas sebab dia ngantuk.. hamboi... kang dah kena bebel.. dari dalam keta sampai umah.. huhu.. mulut ummi dia ni tak abes2 membebel.. huhu.. betui laa cikgu ni memang pandai berkata2.. haha..
ari jumaat.. ari ni pulak.. dia dah siap2 nak p kelas... pas tu tetiba dia buka cite kartun dia.. dia kata nak tunggu abes cite tu.. tapi tau dak.. cite tu abes kul bape.. kul 10pagi beb... mana tak mengamuk lagi ummi sorang ni..
huhuhu.. sib bek laa saya ni waras laa juga.. mulut je bising tapi tangan tak de la sampai ke badan dia... astagafirullahialazim.... mengucap banyak2 je ... kalau idok... mmg naik gile lah saya ni kalau cam gini...

pas tu kan nak dijadikan cerita... ari ni memang saya mogok 1 hari tak bersembang ngan irfan... dia minta makan saya bagi makan.. nak minta teman p dapur saya pegi.. tapi tu lah.. hahaha.. ni mogok apa mende ni kann... nak bagi c anak tu insaf skit lah ... hehehe..

alamak.. terlebih sudah saya nie..
karang sambung bila dah free yekkk.....

0 comments:

 
© free template by anjunglarik