Label Cloud

My New baby~... caiyokkk...

Assalamulaikum w.b.t,
Salam 1Malaysia...

Apa kabar kawan2??
semoga semuanya sihat dan ceria senantiasa... hehe..

Ekcelli.. semenjak 2 minggu berlalu ni.. hati ku memang berbunga mekar.. ngeee.. senyum manjang... napa???
sebabnya my new baby was born... hehehe... bukan baby boy / girl ... tapi ni dia... taraaa....
Mesin sulam MC350 ~ Epal product... seronok dan teruja bila dpt mesin ni...
bukannya apa... seronok sebab mesin idaman dah dapat... 2 tahun siottt saya ikat perut untuk dapatkan mesin ini...

Amacam?? cantek tak??? harap2 dapat digunakan dgn baik yeee....

saya pun belum lagi mahir nak guna mesin nie... coz ada teknik2 yg perlu dipelajari.. Insya Allah dalam masa terdekat saya akan pegi kelas dia... kat Klang tu haa... pas dah belajo teknik menyulam ngan baik... bleh aa sulam kat baju sendiri kann....


Masa tengah teruja ni laa saya dok belek2.. dan cuba2 pakai mesin nie.. tu ler hasil nyaa.... hehehe.. sebenarnya saya dok usha mesin ni sebab nak dapatkan sulam nama tu.. Mana tak nyaa... tiap2 tahun saya kena 'smash' pasal name tag sekolah... kalau ada mesin sendiri... ari ni oder esok bleh siap. Hahaha.. ada hati nak berangan kann...
Insya Allah... kalau niat murni mesti diperkenankan olehNYA kannn....

plan nak pegi kelas tu minggu ni.. tapi tu ler ada sedara belah mr hubby tu nak bertunang. So cancel la minggu ni. Insya Allah next week saya pegi.. tak sabar nak testing kat baju sendiri ni.. kwang3x..


0 comments:

 
© free template by anjunglarik