Label Cloud

After 13 years...

Assalamulaikum w.b.t;

Salam 1 Malaysia..
pekabo semua? sihat dak?? harap2 sihat laa noo....
saya sini alhamdullilah sihat walafiat... family pun cam gitu juga.. mr hubby pulak uda telebih sihat suda.. hehehe.. jgn mare dear..

entry ni saya taip sejurus 1 barang keperluan ku.. merangkap barang kesayangan ku jua, meletup.. huahaha... terkezut gilee sehhh... Masa tu saya baru nak iron baju membe yg siap dijahit.. huhu.. siannya baru siap iron belah depan... sorry aa ek ida... aits... menyeleweng pulakk.. tapi ada kaitannya bah...

so apa barang yang meletup tu ya???
hahhh ni ler dia....


Iron kesayanganku....
Memang saya sayanggg sangat pada iron ini. Nak tau iron ni pemberian mama angkat saya masa saya nak pegi study kat UUM tahun 1997. Tengok kat bucu atas iron tu, masih melekat lagi stiker student saya... hehe ngan no matrik 21221.... cantik kann no nye.
Dan hari ini genap 13 tahun iron ini berkhidmat untuk saya. Alamat jadi barang antik la kat umah... sayang sangat... dah beratus ribu kain yang dia gosok... Masa belajar, gosok baju p kuliah. dah keja, gosok baju p keja pulak. Dah kawin, gosok baju mr hubby pula. dah beranak, gosok baju Irfan pula. dah buat part time, gosok baju customer pulak.. ermmm... bayangkan.. begitu berjasanya iron jenama SINGER ini bagi saya... Apapun jasa mu tetap ku kenang ya..

Alamatnya esok kena pegi cari iron ... iye laa.. sib bek saya sempat gosok baju sepasang untuk pakai g keja esok.. kalau idok.. huhuhu cemana laa ekkk.. pakai baju selekeh... kwang3x.. nanti bebudak dan membe kata saya ni somting wrong pulak... huk allohhhh....

tapi tu lah.. so sorry laa ida yer.. my pren.. esok akak hantar baju tak bergosok.. huhuhu. dalam sejarah laa pulakkk kannnn.... siapkan baju customer tanpa bergosok.. opsss salah laaa... sempat gosok kain dan separuh baju.. hehehe....

Harap2 esok tak der 'urgent' kat sekolah.. biasalahh wa nyer skul tu kann.... so balik skul esok kena p kedai letrik ke memana nak beli iron. Mr hubby kata iron dia masa bujang2 dulu ada.. tapi ntah simpan di mana ya... kalau tak silap saya... ingat2 lupa iron tu saya sedekahkan pada little bro saya, Rayner.. Ntah ada lagi ke tak iron tu erk.. hehehe... silap tak bg tau mr hubby sbb dia yakin beno iron tu ada. Siap dia kata dia kalau iron baju memang guna iron kepunyaannya itu.

Ermmm.... Amik peeling satt.....




0 comments:

 
© free template by anjunglarik