Label Cloud

tatau nak buh tajuk apa....

Assalamulaikum w.b.t;

Salam 1Malaysia...

Hari ini rasa cam puas sangat saya dok kat umah... Ngapa erk??
sebabnya hari ini pas p shopping barang2 umah kat Giant ... balik umah terus 'tertido' sampai petang... huhuhu... cam 'ter' je kan tapi tu lah. Mungkin sebab malam semalam tu saya tidur dalam jam 3 pagi. Biasa ler kan masa cuti2 cam gini ler saya dok pulun siapkan tempahan baju. Tapi semalam... guess what??? saya siapkan baju sendiri yang dah terperap beberapa lama... yg saya siapkan tu baru 2 pasang.. hehehe.. terperap dalam dekat2 setahun lebih kot... hahaha... baju tu pun cam dah outdated dahhhh tapi nak wat cemana.... baju baru siap.. so kena lah pakai kann.. kwang3x...

cemana tu erk.. patutnya kalau dah namanya tukang jahit, mesti lah berlambak2 baju dalam lemari kann.. fesen tu jangan cakap laa.. tapi tu la kenyataannya.. bak kata arwah mak long saya dulu, "kalau tukang jahit ni, biasanya baju orang siap, tapi baju sendiri ntah tatau ler bila nak siap". Dulu masa mula2 belajar jahit tu memang ler tak terfikir pun pasal mende nih, sbb masa tu kan belajar so banyak ler pasang baju yg siap. Laa ni haaa amik nko... terasa betul juga kata arwah tu. Kalauu diikutkan dulu2 tu arwah kejanya menjahit jer.. tu pun baju sendiri tak sempat buat kann... banding ngan saya ni... hehe.. kecil-kecilan jer.. tu pun tak dan siap baju sendiri juga.. hahaha... macam ler glamer sangat kannn...

Mana taknya sekrang ni cam bertimbun2 plak keja kat skul tu. Kalau dah siap satu kerja tu... nanti ada lagi keja lain yang datang. Iskkk... bila laa kementerian tu turunkan pembantu guru sebagaimana yang diwar2kan dulu. Tah sampai sekrang ni tadak kabar gembira pun pasal mende tu.. hahaha... Iyer lah bayangkan dari sekecil-kecil keja sampai ler ke sebesar2 kerja kitaorang buat.. Huhuhu... Ingat senang jadi cikgu????

g satu.. last 2 weeks.. saya nyer buku resit ada problem.. huhu... saya pun tatau ler cam ner la masa tulis resit tu cam terkhayal skit. pas tu suka suka hati plak tu p tulis pen kat salinan pendua resit tu. hah cikgu.. hambik nko.. sapa suruh?? salah siapa?? ermm... iyer laa saya ngaku laa saya silap.... tapi tu lah penyelesaiannya???? kena kutip 29 keping resit yang telah saya keluarkan.. huhu.. takat ari ni baru ada 16 keping, ada 13 keping lagi yang kena carik... Tolong laa cari resit tu yer wahai anak2 kesayangan ku!!.. ini dah tahap merayu ni... Kalau tak dapat carik juga. fuhhh.. mampuih ler saya... dalam otak ni mesti SKT akan jatuh... bukan untuk apa2 tapi sebab next year ada plan nak isi borang scholarship... mau sambung belajar maa... jeles plak ngan kakak yg sorang tu dah dapat sambung belajar.. berkobar2 rasanya jiwa ragaku ini untuk sambung belajar.. hehehehe.... ker ada udang di sebalik mee kannn....

ermm... dah siap daa print mende2 yang nak kena settle nih...
huhuhu.. skg ni tengah prepare untuk AGM koperasi... harap2 ler berjalan lancar...
Step 1 ~ dah siap tapi lom confirm dari boss lagi... huhuhu.. harap2 tarikh tu tak berubah...
Step 2 ~ on d way...

k la.. mau zzzzz dulu karang esok tak bleh bangun sapa susah????

0 comments:

 
© free template by anjunglarik