Label Cloud

Gotong Royong Perdana ~ 15 Mei 2010

Assalamulaikum w.b.t;

salam 1Malaysia...

ermm... baru nak post entry ari sabtu ari tu.. tak de masa ler beb... sibuk sangat tambahan pulak penat.. iye laa kalau ikutkan dah bape kali sabtu daa kena pegi skul gak nih.. hehehe... ada org yg dah ngeluhhh oooo.... opsss..tak termasuk saya ye.. sbb sya ni kan dedikasi.. muekeeke.. ada org masuk bakul ler pulakk..

ekcelli.. ari sabtu lepas kitaorg ada gotong royong perdana.. korang nak tau.. gotong royong ni sebenarnya berlangsung serentak di semua sekolah di seluruh Malaysia.. yaaa.. hidup Malaysia... walaupun tak diwajibkan tetapi bagi menyahut seruan kerajaan kitaorg pun buat je laa.. hehehe...

dan pada hari tu... saya dan kooperasi saya ditugaskan untuk mengecat dinding laluan penting dari parking 'boss' sehingga ke hujung nye.. hehehe... saya ni tak de laa amik gambar masa hari kejadian tu sib bek laa membe sorang ni rajin amik gambar.. thanks su... so ada la juga kenang-kenangan kami mengecat ari tu.. heheh..

dan biasalaa boss tecit ni lebih banyak gambar.. bukan gimik tauuuu tapi ni ler hakikat nye...
betul laa kannn message yg saya dapat dari seorang kawan tentang Hari Guru :
Apakah cita-cita anda sebelum menjadi guru? majistret? Loyar? Enginiar? Anda menyesal jadi guru? Cuba lihat, ada tak loyar yang sanggup pakai topi arkitek? Ada tak majestret yang berani sarung kot doktor? tapi guru adalah SEMUA itu.. Kita lah doktor bila budak sakit, loyar bila parents soal, majestret bila budak bergaduh. Hatta sekuriti guard & AHLI NUJUM pun kita! Hari ni pulak kita jadi tukang kebun gotong royong perdana. Oleh itu banggalah jadi cikgu... SELAMAT HARI GURU...


hehe.. balut jangan tak balut.. kalau tak balut abes le cat merembes ekk.. kang kena plak dek boss beso..

Ini bukan gimik taww.. betui2 nyer... membe yg sorang tu datang tulun ja tau.. so ucapan terima kasih laa pada dia ekk... yg tengah mengecat tu mak buyung.. tak mo ketinggalan juga.. tapi kasi dia cat skit2 ja la... hehehe..

chewaahhh... cam discuss masalah negara je ekk.. seriuss nampakk..... apa ler yg penting sangat tu kann....

haa yg ni saja wat gimik2.. hehehe.. jangan maraaa....

Anyway.. terima kasih banyak pada yang banyak membantu menyiapkan kerja2 mengecat ni... lupa plak nak snap gambar dinding before n after.. tapi yang betul nye.. mmg cantik gileee dinding selepas di cat... haha.. mau plak yg mengecat tu dari Koperasi sekolah.. haha..
Thanks ...
1. Pn. Jamilah Bt Abu Hasan
2. Pn. Zunaini Mat Mawi
3. Pn. Angela ( datang bantu )
4. En. Nizam ( pun datang bantu sbb tadak keja )
5. Zareen Iskandar - 4 Jupiter
6. Munir ( membenyer Zareen )..
*
juga pada pentadbir Bonda Samsiah dan Boda Raja Rozita...

Terima Kasih daun keladi... kalau sudi datang tolong lagi ekkk...

Love u all...

0 comments:

 
© free template by anjunglarik