Label Cloud

~~~PINKLOLIPOPS 1st FREE GIVEAWAY~~~

Assalamulaikum w.b.t:
Salam 1Malaysia..

yehaaa.. yaa saya telah kembali selepas 11 hari beristirehat... huhu... balik kampung tadak line ooo... pakai brukband pun tak jalan... susah sangat nak maintain line... so berabuk le blog ni kejap ye.

Actually.. manyak mende nak cite pasal percutian ari tu...tapi ni haaa... dapat tag dari sorang membe. memandangkan giveaway dari pinklolipops ni menarik perhatian saya, mana entry2 berkaitan percutian ari tu saya postpond dlu la ya. tu la dapat le tag dari membe ni saya terus ler pegi menjenguk blog pinklolipops ni.. fulamakkk.. cam bertambah ler pula sorang membe lagi yg memang crazy pasal jahitan ni. Baca punya baca, bagi pendapat saya blog yang dihasilkan oleh Ayu Rosly ni memang menarik, nampak ceria dan ada jua maklumat yg blum penah saya baca. Sementelaah ada juga hasil2 kerjanya yang menarik perhatian saya.. huhu... bleh copy tak??

wokey la... ni step untuk giveaway tu ye..


1. click button "Follow" di sebelah utk menjadi Followers
oke uda .. follow me also ya..

2. Link blog "http://pinklolipops.blogspot.com/" di blog anda
dah letak juga.

3. create new post "~~~PINKLOLIPOPS 1st FREE GIVEAWAY~~~" di blog anda dan berikan sebarang comment @ review tentang PINKLOLIPOPS..sebarang comment positive @ negative pun saya tak kisah asalkan comment itu bernas
komen... ada kat ataih nun... kira ok la ek..

4. Tag 3org rakan anda dlm post tersebut utk join sekali free giveaway ini...(kalau nak tag lebih pun xpe,saya lagi suka ramai org join =D)

nak tag sapa ek? takkan nak tag membe yg tag saya kot.. hehehe... mana tau leh buat cam surat berantai tu kann...
ermm... tag my membe la:
i. http://anjunglarik.blogspot.com/ ermm... ni blog mr hubby saya. dia tengah sonok coz baru dapat cek dari nuftang (spelling betui ke tak ek). .. laling kalau dapat giveaway ni plzz aa.. hehe

ii. http://passionate4crafts.blogspot.com/ nie membe saya.. dia pun seorang pakar jahit juga... kalau dia dapat giveaway ni saya nak dia bg saya satu present juga.. hahaha aci tak sbb saya yg tag dia.

iii. http://kaknab-jomjahit.blogspot.com/ rakan wmc saya.. dia pun suka jahit juga... banyak juga tips yang saya dapat dari dia... kaknab kalau dapat giveaway ni... n kak tak nak.. kasi saya laa ekk.. hehehehe..

iii. http://www.buttonplanetent.blogspot.com/ my new friends... walaupun hanya baca blog dia.tapi mmg saya suka blog yg ceria nie..

iv. dah empat?? bleh lagi ek... tapi nak jugaa... http://anggerik-rimba.fotopages.com/ nie pun membe baru alam maya juga... emm...


5. Sudah settel semua syarat di atas?? then lastly tinggalkan link blog anda di ruang "comment" post ini supaya senang saya rujuk
daa.. harap2 ada ler change untuk saya ekkk

Apapun... semoga blog ini akan terus mendapat perhatian daripada rakan2 yg seropa kann...
dan bagi le giveaway slalu... muehahahaha... jangan marah...

0 comments:

 
© free template by anjunglarik