Label Cloud

Hah~ sampai pun!

Assalamualaikum w.b.t;
Salam 1Malaysia..

lama tak update.. sibuk manjang jee.. huhu.. dah le byk jahitan yg tertangguh...
mengurus Hari Koperasi Sekolah yg julung kalinya tu yg buat hati ku gundah gulana jer.. sebelum abes program tu mmg semua keja tak menentu... huhu..
Alhamdulillah.. program tu berjalan lancar.. Terima Kasih ALLAH... KAU yg beri ku petunjuk...
huhu..

Hari ni taw dak??? 1st time saya main redah je pegi ke Bangunan Ungku A. Aziz.. atau lebih dikenali sebagai ANGKASA... ada taklimat tentang pindaan UUK dan perintah am... memula tu cam malas je nak pegi.. iye laa.. sapa nak hantar?? mr hubby pegi OS... nak naik teksi??? huhu.. pegi ok.. balik cemana? ermm... mau tak mau kena ler beranikan hati drive sendiri kann.... omg..
memula tu memang risau juga takut2 tak sampai... tapi kann... hati kecil ini berkata. saya bukannya nak pegi luar negara tu. kat mesia juga... so apa guna nyer mulut ni kann... hehehe...
dan akhirnya saya sampai tepat pada masanya...
yeahhh....

Berdasarkan pengalaman lepas dan juga map yg diprint dari web ANGKASA.... saya beranikan hati.. memula semuanya ok... sampai ler kat simpang nak ke Kelana Jaya tu.. tersasar skit... kendian tanya pak cik kat satu warung makan tu.. dorg pun cite lee... rupanya dah dekat daa tu... then ikut pelan pak cik tu beri.. saya sampai dengan selamat.. hehehe...
masa balik tu pun tersasar juga... sbb tak jumpa sign board.. hehe. ke salah tengok kot.. termasuk jalan ke Kinrara... tanya adik kat shell station tu.. dia bg direction. ermm.. thanks kepada semua yang membantu saya tadi.. jasa kaliann tak kan di lupa...

ermm.. nampaknyer makin panjang ler langkah c kancil ni kann... ehehe.. Insya Allah...

0 comments:

 
© free template by anjunglarik