Label Cloud

Salam Aidilfitri ~... baru nak jaet baju family... :(

Assalamulaikum w.b.t;

salam 1Malaysia...
pengunjung sekalian...
tirai ramadhan 1431H semakin menuju ke penghujung nya...
rasa sedih plak meninggalkan ramdhan... kerana kita tak pasti sama ada tahun depan masih berpeluang untuk bertemu dengan ramadhan atau tidak.. wallahuallam....
moga2 ramadhan kali ini benar2 memberikan seribu kerahmatan dan keberkatan buat ku sefamily...
banyak yang perlu diperbaiki lagi... bukan sahaja dari segi amal ibadat tapi juga dari segi perlakuan dan sahsiah... huhu.... mampu kah saya?

semenjak tiga tahun tahun kebelakangan ini... semenjak menerima tempahan jahitan...
ermmmm... rasanya itu ler rutin ku setiap tahun... menjahit baju customer dulu baru ler menjahit baju sendiri... kadang2 tu malam raya pun masih lagi menyiapkan jahitan... huhu.. sampai giteww skali ekk... tahun lepas saya baru pindah umah... langsir pun tak bertukar lagi..
so tahun ni saya berazam nak beraya ngan langsir baru..

tapi .... tu laa..

saya ni baru je mengunting baju raya irfan, abah irfan ngan baju me self... huhu.. tu yg sedondon tu kononnya... esok... ntahkan siap ntah kan idok baju2 kami nie.. adehh... semenjak tiga tahun kebelakangan ni juga... tiap2 tahun saya beraya ngan sepasang baju jer.. baju raya yg selebihnya jadi baju lepas raya... muekekeke..... tapi baju raya juga kann...

pas tu konon baru nak jahit langsir..
langsir pun buat yg paling simple je... huhuhu...
apa pun harap2 sempat laa yee....

esok... rabu ( 8 Sept 2010 )

my laling nak ajak p shopping kejap.. apa yg nak d shopping?? dia kata nak beli baju baru untuk irfan... ermm... saya??? ada le skit nak beli aksesori sendiri...

tahun ni.. alhamdullilahh.... ada rezeki lebih... walaupun demikian... tak bleh nak belanja lebih2...
nape??
coz nx year irfan nak masuk darjah 1... so manyak yg kena prepare...
Insya Allah.. baju dan seluaq skulnya saya akan jahit...
jadinya kawan2... ujung2 tahun ni minta maaf laa ye..
saya tak akan amik tempahan...
kecuali ada 3 org customer yg saya dah janji... hehehehe.....

ok laa...

ni hahh... saya nak sambung jaet ni... insya Allah... doakan saya..
rasanya malam ni akan siap baju irfan... sbb baju dia tecit je... hahaha... Insya Allah....

Salam Aidilfitri buat semua yeeekkkk...
Mohon maaf, dari ujung rambut ke ujung kaki ...
dari my_de collection...

0 comments:

 
© free template by anjunglarik