Label Cloud

Salam Aidilfitri 1431H

Assalamulaikum w.b.t;

Salam 1Malaysia...

Hari ini ( Kecuali negara2 yg sambut awal ) semua umat Islam menyambut hari kemenangan... setelah sebulan berpuasa tibalah masa menyambut syawal..

Saya mengucapkan selamat hari raya buat semua pengunjung beragama Islam. Semoga aidilfitri kali ini memberikan seribu kerahmatan buat semua.

Tahun ini pertama kali saya akan beraya di umah mil sahaja..
tak dapat balik ke penang, huhu.. sedih memang lah sedih tapi sebagai seorang isteri yang menurut perintah.. hehehe.. iye kee tu?? terpaksa ler ikut cakap 'boss'... dia kata tahun ni tak dapat cuti panjang g pun manyak keja kat opis... ermm... so nak wat cemana kann.... terpaksa ler saya n irfan dok umah je time mr boss pegi keja... apa pun untuk menyedapkan hati... saya kata ada ler masa nak siapkan langsir saya dan juga baju2 raya saya tu.. huhuhu..
orang len pegi beraya,.. saya?? sibuk menjeat lagi ekk... sabar jer laa macikkk...

kami sekeluarga akan balik ke kampung pepagi raya nanti...
sebelum tu saya kena masak spagethi goreng... huhu... ada ler pulak orang oder... mr boss ngan mil... tadi mr boss dah kata 'cam terasa je kat ujung lidah ni spagethi goreng'.. alahai kasiannyaa... org len raya2 ni nak makan ketupat, lemang, rendang... haku??? sibuk nak masak masakan omputeh ekk.. nasib le badannnn... sbb tu jer yg saya tau masak... kwang3x... jangan marahhhh.....

at last...
sehari sebelum raya.. saya berjaya siapkan baju raya kami anak beranak..
cuma yg terkilannya... baju mr boss tu tangan nye terpaksa guna kain lain.. sbb kain tak cukup.. ermm.. salah saya juga.. baju dia dah gunting lama daa.. tapi tak perasan yang tangan tak gunting lagi.. so sesedap jee je guna kain yg ada.. udah le baju dia jaet yg last... huhu.. takkan ku lupa... pegi cari kain kt nagoya.. tapi tu lah malang tul nasib ku.. ada le jumpa kain yg tak sama jenis.. cale pun bukan 100% sama... hampir2 sama je.. sib baik le mr boss kata... tak per.. tak per.. tu pesen namanya... aikk.. cam nak sedapkan ati je kannn...

tak per lah bie... nx year... sayang janji jaet baju bie dulu... hehehe....

janji tuu....

ermm... memalam raya ni tatau nak wat apa.. mata plak tak bleh lelap lagi..
so update blog yg bersawang nier ... coz nanti dua tiga ari tak kan berjenguk kat sini...

pas tu jap lagi kalau tak ngantuk lagi... saya akan gunting baju2 raya saya.. hehehehe.... nak wat lehiaq kat umah mil... keje skul pun tak bawa balik umah... so tu jek laa keja ku... heehe...

last but not least....

selamat hari raya buat semua..

saya memohon ampun dan maaf dari ujung rambut ke ujung kaki jika sekiranya segala tulisan dan pelakuan saya di sini menyakitkan hati kalian.. saya tidak pernah bermaksud untuk menyakiti hati sesiapa pun kerana apa yg saya taip kat sini semunya hanya berkaitan dengan diri saya sendiri...

Salam Lebaran....

0 comments:

 
© free template by anjunglarik