Label Cloud

Jom Jamu Mata ~ Hasil jahitan

Assalamulaikum w.b.t;
Salam 1Malaysia.

bertemu kembali...
dah lama tak update blog... nanti kowang buhsan pulak kann... sbb tak de cerita2 terbaru..
Anyway... banyak cerita tapi tu ler... masa je yg cemburukan saya. Mana nak wat keja skul, nak siap tempahan pas tu nak layan c kecik tu lagi... huhu.. 24jam pun tak cukup...ya ampun... ngalahkan YB plak kan.. hehe tu ler kata adik saya...

Ok ler... sesaja nak update blog ni... apa kata kawan2 lihat hasil jahitan nier... jamu ler mata tu erk... Ini antara tempahan yang sempat disiapkan masa bulan posa ari tu... jenuh juga laa nak siapkan coz mengejar masa juga.. tapi alhamdullilah... semua tempahan siap pada masanya.. Dan kawan2 yang menempah semuanya dapat beraya dengan baju baru pada syawal lepas kannn...kann... kann..

Dan seb bek.. baju saya anak beranak pun siap juga. sedondon giteww.... awww

Hampir kesemua tempahan yang diterima adalah baju kurung... sbb tu ler tak amik semua gambar... mana yg dan (bhs utara = sempat) jer saya snap.... hehe

Kurung biasa...

kurung biasa juga ~ material japanese cotton.

OOyaa.. ni ler 1st time saya amik tempahan langsir.. Saya amik pun sebab kawan nie (Haslina) nak jahit lurus jer... hehehe lupa plak nak suh dia snap pic langsir yg siap pasang...

Nie baju anak member (k.fidah)~ baju dia beli dah siap... saya cuma tambah lining dalam... hehe. cam nampak saya plak yg jahit baju kebaya tu ekkk...
Ni plak baju anak buah membe (k.fidah) ~ tecit jee.. comel... dia wat baju kurung mahsuri... kalau tak silap tu ler namanya.. cam baju pesak gantung tapi pesak dan kekek tak pisah.. huhu...

Kurung moden.. anak membe (k.aien) ~ katanya anak dia tu teringin nak wat baju moden kain susun belakang... snap gambar baju je.. gambar kain tarak sempat amik gambar....

Baju kurung raya anak k.aien juga.. hehe actually... ada miscomunication kat sini... sebenarnya kain ni nak wat baju dia... tapi masa serah kain tu... dia tak habaq... so saya anggap kain yg bidang besar tu baju dia... so jadinya... baju ni jadi baju anak dia plak... nak wat cemano ekkk.. so sowi darlingg.... thn depan saya alert skit yaaa...

Wokey laa.... nanti sambung lagi yee....

Anyway.. Thanks so much pada kawan2 yang tempah dengan my_de collection... Harap2 lepaih ni masa menunggu tu boleh dikurangkan skit...

Insya Allah....

0 comments:

 
© free template by anjunglarik