Label Cloud

Salam ~

Assalamulaikum w.b.t;
Salam 1Malaysia...

Sudah lama tidak 'mengupdate' blog nier. Kesibukan yang melanda bukan dibuat-buat. Kalaulah 24jam tu boleh ditambah, 1 hari 48jam pun belum cukup untuk saya. Walaupun setiap hari rutin harian yang saya lalui hampir sama tapi tahap kesibukan itu sentiasa berubah-ubah. Iya lah kann.. bila habis 1 kerja, ada kerja lain pula datang. huhuhu... itu keja2 sekolah.
Ini yang kerja kat rumah nie... Aduhai... memang tak abis2 gamaknya.. mana nak mengemas umah, mana nak menunjuk ajar hero kecik saya tu, mana nak menjahit. Huhuhu... tak abes2.. Nasib baik sekrang ni selera Irfan macam dah sempoi.. sejak menyertai perjumpaan persatuan PERPIS, aktiviti  memasak bubur.. Dia pun hari2 nak makan bubur nasi. Senang di masak, walaupun makan masa lama juga.. tapi simple kan. Saya campak jek apa2 yang patut.
Sekarang ni pula, saya bertekad untuk menyiapkan semua tempahan jahitan saya seblum saya bercuti.. yezaaa.. tak sabar nak cuti , balik kampung.
dalam pada seronok nak balik kampung, saya seriau juga sebab audit koperasi saya belum selesai lagi. Maknanya, mesyuarat agung koperasi mesti akan ditangguhkan. Sambutan Hari koperasi pulak belum lagi dimulakan.. huhhuh..
Apapun, Insya Allah saya akan cuba sebaik yg mungkin. Tanamkan niat dalam hati.
Ok lah.. jumpa lagi di lain pages yek.. Baru habes wat soalan nie... heheheh...

0 comments:

 
© free template by anjunglarik