Label Cloud

TEMPAHAN TUDUNG ~ DITUTUP

Assalamulaikum w.b.t;

Salam 1Malaysia...
kepada semua pengunjung setia sekalian....

ermm.. bila tengok title tu mmg dah agak dah erk apa yg nak saya ceritakan...

Actually.. mulai tahun ini saya tidak akan mengambil tempahan untuk tudung...
tempahan jahitan juga mungkin akan dikurangkan... so sapa cepat dia dapat ..

Ini kerana mulai tahun ini ada perubahan masa bagi masa bekerja...
ermm.. nasib laa sbb saya mengajar fm 6... jadi mulai tahun ini my school dah mula balik kuk 3.30 petang.... masa masuk keja tetap sama.. cuma masa balik jer... keja pun makin banyak.. so kena tumpukan kepada kerjaya dulu.. karang yg dikejar tak dapat yg dikendong berciciran erkk.. hehehe... g pun markah prestasi bergantung kepada performance so tu yg kena slow skit my biz tu...

oleh itu kalau nak buat tempahan... kena tengok schedule dulu la..
skg ni pun list tempahan still banyak...
hahh... yg bulan november nyer tempahan pun lom siap lagi...
amik kooo..... banyak sangat komitment susah juga kannn....

so kawan2 pengunjung sekalian....
kalau nak buat tempahan saya bule rekemen kan kawan2 seperjuangan saya...
antaranya...
kawan baik saya nama dia siti hadrawati ... tapi lebih famous dengan nama glamer nya bola_2 ..
ada lagi.. x-coursemate saya dulu2 masa study kat UUM... dia pun galak juga wat biz jahit ni.. just call her azura.. atau nama famous dia.. azima...

kalau ada yg rajin dan nak memahirkan diri dalam bidang jahitan pulak....
meh aa join skali kelas sifu saya... kak ain.. mmg best belajo kat sini.. cuma saya ni je yg blom degree lagi.. hahaha.. datang kelas pun cam biskut chipsmore tu... haha... kekadang ada kekadang tadak...
sib baik laa.. alhamdullilah... yg basic2 tu dah kira pro laa juga... ahakss...

k la... nak bawa irfan p taman jap... dok berdua ngan dia kat umah nih... kena dengar cakap dia.. cam anak raja pulak dia... kalau idok.. melalak laa jawabnya... tak kuasa nak pujuk... tata

0 comments:

 
© free template by anjunglarik