Label Cloud

Special blaus untuk mama tersayang

Assalamulaikum w.b.t;
Salam 1Malaysia...

ooya saja nak tunjuk hasil jahitan... bukan yang terbaru tetapi dah lama dahhh... tapi lufe nak snap pic masa baju ni siap..
nampak tak somebody dua dari kiri tu??
itu ler my lovely mom... ekcelli baju blaus sepasang saya dah jahit untuk mak saya masa krismas tahun 2009... hehe.. dah lama juga kann... bahagia rasanya bila mak kita pakai baju hasil tangan kita sendiri kann.. dan yang paling buat saya eppi bila mak cite yang ramai orang puji baju tu... hingga ada sorang auntie tu bg tau kat mak... blaus tu ngalahkan hasil jahitan butik. huhu.. kembang semangkuk plak orang yg menjahit baju ni ek... hehehe...

Ekcelli blaus saya jahit ikut paten blaus princess... berkolar dengan lisu depan dari bahu ke bawah... erkk.. cemana nak cite ek... nanti ler ada masa saya tunjukkan pola nya erk... balik kampung ari tu my mom suh lagi jahit sepasang blaus seropa... huhuhu... kalau cam gitu elok lah juga kann... saya akan snap gambar dari awal hingga ke siap baju tu...

0 comments:

 
© free template by anjunglarik